Wednesday, February 25, 2009

Hari Anugerah Cairo University

Assalamualaikum

Post yang pertama pasal event2 dalam hidup aku, ahaha.
Cuma nak berkongsi hari anugerah cairo U pd 25 Feb 2009 bertempat di coneference hall, Cairo U
Aku dgn Asyraf Faiz (thn 2) dijemput utk dapat sedikit cenderamata daripada admin kuliah
bersempena peksa final year tahun lepas.

Ranking no.1 arab 830/850, giler btol, agaknya mmg keje study je kot.
Ranking aku pon 120+, die nak bg hadiah jgak. Agaknya nak jaga hati dak2 Malaysia kot.
Anyway majlisnye sgt la sempoi, Dr. Nadia sendiri jadik pengerusi majlis.
Kemudian Dr. Sameh Farid ucapan sket, then tros bg hadiah.
Sorry tkde gambar suasana masa majlis, just ade gambar hadiah.
Selalu ade family dtg tgk, tp this time lonely, isk2~~. Tapi naseb baek Najib ngan Azlee dtg bagi support, then Ammar pun dtg, Thanx byk2 korang. Juga thanx kepada ahli beit dan kawan2 yg bagi semangat. Taun depan kite cuba dominate top 10 pulak, displace dak2 arab nih, hahaha, sama2lah bekerja keras
ameen~
dapat sijil sekeping (sempoi je)

siap eja nama bapak aku salah plak tu~(kecewa)


tapi seronok dapat prize money (LE 500)

sekian~

7 comments:

guild_hunterz said...

eckm, silelah belanja saye nasi yaman atau yang seangkatan dgnnye..

hahaha

Yu said...

adeh pepe..

ahli beit pon tak mintak ape2 lg..

haha (indirecto~)

eckm said...

hohoho, pepe, ko ah blanje ..
duit tu aku nk wat kenangan ..hehehe~~tanak gune

guild_hunterz said...

haha..
x penah lak aku dgr org simpan duit buat kenangan~

xpe la kn~

Eng Einy said...

ntahnye eckm..xyah la buat kenangan..ko simpan 50 geneh je wat kenangan sudey ler..yg lebih tu wat kenduri nak? hehe

Ananz said...

tahniah sepupuku, ucapan dari anak sedara a.kadir.ishak... huhuuu...

eckm said...

yela2, dku simpan 50 jek, nnt ah aku somthin, hehhehe, harapan le~~